godmorgon sömntutor

Vaknade ungefär kvart i 7, sooovmorgon hoho :D sitter nu med en kopp kaffe för att bli lite pigg haha. Måste ta ut diva snart så hon inte skiter på sig inomhus!!

2day är jag ledig, ska nämligen till tandläkaren och kolla mitt tandkött (pappsen ringde och beställde tid för jag tror jag har en liten infektion). Sist jag hade en infektion i tandköttet, FYFAN va ont jag hade!! nu har jag ju inte lika ont men jag är rädd att om jag väntar några dagar kommer infektionen sprida sig, elr kan det göra det? hmm.. Äh jag kommer säkert få lite sån där medicin, kommer inte direkt ihåg vad det heter haha men ja fick det förra gången och då gick det över på typ 4 dagar eller något.

Ne nu måste jag gå och fixa iordning mig, smell y'all later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0