I like these happy moments

som nu, nu är jag heeeelt happy haha :D kan tyvärr inte berätta varför eftersom den personen som det handlar om kanske läser (?) haha.. Mm men ni kanske märker, jag har tagit bort ett inlägg eftersom jag pratar med personen nu som jag ville hahaha.. puss påre!!

Idag var jag inte på jobbet eftersom jag var tvungen att gå till veterinären med Diva, hon skulle vaccineras och det gick jättebra haha hon var bara rädd för höjden (hon låg på ett bord). Sen påvägen hem träffade vi en liten amstaff valp hihi åååh sååå söööööt den va, den va 13-14 veckor och var myyycket mindre än min bebis, min vovve är 12 veckor! haha så sööööttttttttttt jag dooog!!

Ska lyssna lite på musik nu, sen typ sova tror jag? måste upp tidigt imorgon vettni :) puss /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0