say aaaahhhh

sitter och lyssnar på musik som vanligt höhö, nu lyssnar jag på Trey songz ft. Fabolous-say ahh, har lyssnat på den miljontals gånger nu HAHA!!

Oh jag har fått eksem på händerna+armarna för det är så fucking kallt ute.. Haha juste, kom på idag att jag svär väldigt mycket. Dom vanligaste orden som kommer ur min mun är: jävla, fan, skit och fucking..
Pappa är skit irriterad på det och det förstår jag HAHA och han blir irriterad när jag säger hallå (säger typ alltid hallå när jag ska börja prata) höhö det e väl inte bara jag som gör det? tss.

Jajaja ääähhhhhhhhhhhh.............. avslutar detta inlägg med min pojkvän!!!!!


OKEJ, ni måste pausa precis när det är från 0:12-0:13, visst smälter man??
och pausa vid 1:58-2:00... DÖDAAA MIIIIIGGGGGGGGGGGGGGGGG

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0