sjuk

Hej tötisar..
Jag börjar bli fett med sjuk asså, haha jag driver inte!! jag är helt yr i huvudet och näsan rinner och tralalala. Har varit ute nästan hela dagen, okej det överdrev jag men halva då!

Imorse vaknade jag vid 8 tiden och gick ut med lilla Diva, Rebbe skulle följt med men hon vägrade gå upp hon sa bara; mmmmmm hahaha gick en liten snabbis med henne. När jag kom hem gick jag och la mig med rebbe och sov till 12 tiden höhö och sen gick vi hem till Rebbe med Diva sen hem till mig och sen till station och tog tåget till Väsby med Sofie, hem till Sofie och ja där var vi ett litet tag haha :). Vi 3 beställde pizza (hemkörning) haha det tog en fucking timme för den där jäveln skulle komma med dom, PLUS att det var ett äckligt hårstrå i Rebbes pizza hahaha.

Nu loggade min bebis in, ska snacka med han! puss /Amanda¨



ps. jag fick värsta ögonkontakten med en viss "M" idag, han är sååå jeeedrans fin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0