brunis

Hallå! Kom nyss hem, har varit med Kannika&Anna och solat, e brruuuuun+att mina tänder ser ÄNNU mer vitare ut nu haha.. Juste fan skulle ju ha träffat Angelica, tror jag ringer och säger att jag inte kan, d e lite sent nu hihi vill va hemma och mysa bara. Får nog ses imorgon istället :) felåt!

Sofie påminde mig nyss om att jag snart fyller 18 år, som sagt så tror jag att jag kommer vara hemma med familjen, det är det jag vill! Kanske gå på bio sen med en speciell person också hihi men får se. E 95% säker på att vara hemma iallfall :P alla undrar varför jag inte ska ut och typ supa skallen av mig, jo för jag vill komma ihåg min 18årsdag som en speciell dag och inte en dag då jag spyr och har minnesluckor som nästan alla har från deras stora dag haha :P



Nej en mysig hemmakväll med presenter och familj är perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0