.

10 saker ni inte visste om mig

♥ 
Jag kan inte somna på rygg, måste alltid sova på mage.
Jag heter Nuchuda i andranamn
♥ Min syster är egentligen min halvsyster, vi har inte samma pappa och jag har bara träffat hennes pappa en enda gång i hela mitt liv
♥ Jag har velat jobbat som delfinskötare och tatuerare sen jag var liten och vill det fortfarande
♥ Jag har hellre än hund än ett barn även fast jag älskar barn så älskar jag hundar mer haha
♥ Jag tycker att alla killar (som jag tycker är fina) har fula tjejer, det kan vara en skit vacker tjej killen är tillsammans med men ja jag har min lilla avundsjuka haha..
♥ Jag är adopterad... NOT haha! Trodde det när jag var liten iallafall, var nästan helt 100 på det. Idag fattar jag inte hur jag kunde tro det.
♥ Jag snarkar.. eller vem visste inte det? hahaha
♥ Jag hatar när folk kissar med öppen dörr hemma hos oss, speciellt när andra är hemma. Ja, därför har jag tappat all respekt för min mammas kompis då hon alltid brukade kissa med öppen dörr, hon slutade när jag sa åt henne iallafall. Förr tyckte jag om henne jättemycket, nu tycker jag bara hon är konstig!
♥ Jag anser att 90% av thailändare snackar skit, jag menar inte thailändare som är födda i sverige utan riktiga thailändare... jag har mina anledningar till det! haha mamma och hennes kompisars fel, DOM SNACKAR JÄVLIGT MYCKET SKIT!


Jisses jag ska upp kl 6 imorgon, godnatt nu hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0