godmorgon

Sitter och lyssnar på Tyga-coconut juice som jag la in för några inlägg sen ni vet? haha den e tuuuung :)
Var vaken igår till typ 5-6 på morgonen för NÅGON var tvungen att lämna sin unge med mig hela natten och han kunde verkligen inte vara utan sin pappa.. som var stupfull när han kom hem förresten!! men tur som jag har så tvingade jag min pappa att ta hand om dollar imorse för JAG BEHÖVER SÖMN! jag är tonåring haha..

Ska läsa runt nu om morrande valpar, Dollar har börjat morra skit mycket åt mig och allihopa nu.. + att han juckar hela tiden (betyder att han visar dominans=att han tror att han bestämmer över mig) jaja ska se va jag kan göra. See yaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0