pain

Jag har skit ont i gommen, asså åh :( plus att min förkylning är kvar. Kane ska komma ikväll, kanske ska säga att han inte borde komma för jag e ju sjuk? äh får se hur ja mår senare, ska ta en alvedon snart. 
 
Var ute med Dollar dollar bill yaaa nyss haha han pooopoooade och piipiiade, intressant va? Nu är jag jätte rök sugen, asså inte så att jag får abstinens utan vanan är ju fortfarande där, jag tänker för mig själv ba aa va skönt d skulle vara direkt när man vaknar att gå ut och ta en cigg. Men istället går jag ut och går med hunden, sen resten av dagen klarar jag mig utan att få den där känslan vilket är skit bra! Det här blir min första sommar på 5-6 år utan ciggaretter, jag tror nog jag blir hemma resten av sommaren HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0