sjuk :(

Jag är sjuk! och blir tvungen att sova i soffan inatt för i mitt rum går det inte att sova, pappas kompis har varit där och spacklat och så för vi ska ju måla om. Men jaja får väl tåla lite nackspärr vilket jag lär ha imorgon!

Idag har jag och Sofie fixat naglarna i flempan, 250 kr skit billigt! ska ta bild sen på dom, vart skit fint :)
Vi har förlängt ögonfransarna också, det var http://annielindblad.se/ som gjorde det :) Tack!! Extra creds till henne och paulina som åkte heeela vägen från stan till märsta..

Jag har blivit skit torr på min överläpp, det ser ut som jag typ flagnar eller något, äckligt! jaja inget o klaga på, finns ju värre saker haha.. Jag ska gå till pappas dator och se o.c för DEN HÄR SKITDATAN SUGER KAMELPUNG! (sitter på kannikas data).

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0